سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 تعداد کل بازدید : 57023

  بازدید امروز : 4

  بازدید دیروز : 0

پاییز 1384 - ری کی

[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

 

 

لینک دوستان

لوگوی دوستان









 

نکته مهم

با عرض خیر مقدم خدمت شما دوستان عزیز. تمام تمرینات صرفاً جهت آشنایی شما میباشد و هر تمرین اثرات خاص خودش را بر بدن دارد که باعث  بیداری های خاصی در شما می شود  لذا میبایست حتماً با مشورت استاد خودتان انجام گیرد. با تشکر

 

پیوندهای روزانه

تعلیمات دون خوان اثر کارلوس کاستاندا [209]
حقیقتی دیگر اثر کارلوس کاستاندا [101]
دومین حلقه قدرت اثر کارلوس کاستاندا [86]
هدیه عقاب اثر کارلوس کاستاندا [81]
آتش درون اثر کارلوس کاستاندا [77]
هنر رویابینی اثر کارلوس کاستاندا [125]
قدرت سکوت اثر کارلوس کاستاندا [120]
افسانه های قدرت اثر کارلوس کاستاندا [76]
زیرنویس فیلم پیشگویی آسمانی [161]
چهار میثاق [601]
کتاب حرکات جادویی کارلوس کاستاندا به حجم 24.5mb [1457]
کلیپ یوگای سلام بر خورشید برای مو بایل حجم 822 kb [443]
طریقت تولتکها (کاستاندا) [519]
بادهای مخالف (کاستاندا و موکتاناندا) [496]
کتاب تائو ت چینگ اثر لائو تزه 83 صفحه به حجم 247mb [677]
[آرشیو(24)]

 

لینک به لوگوی من

پاییز 1384 - ری کی

 

حضور و غیاب

یــــاهـو

 

آوای آشنا

 

بایگانی

آشنایی با انرژی و انرژی درمانی
پاییز 1384

 

جستجوی سریع

 :جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

 

اشتراک

 

 

کسى از شما نگوید خدایا از فتنه به تو پناه مى‏برم چه هیچ کس نیست جز که در فتنه‏اى است ، لیکن آن که پناه خواهد از فتنه‏هاى گمراه کننده پناهد که خداى سبحان فرماید : « بدانید که مال و فرزندان شما فتنه است » ، و معنى آن این است که خدا آنان را به مالها و فرزندان مى‏آزماید تا ناخشنود از روزى وى ، و خشنود از آنرا آشکار نماید ، و هر چند خدا داناتر از آنهاست بدانها ، لیکن براى آنکه کارهایى که مستحق ثواب است از آنچه مستحق عقاب است پدید آید ، چه بعضى پسران را دوست دارند و دختران را ناپسند مى‏شمارند ، و بعضى افزایش مال را پسندند و از کاهش آن ناخرسندند . [ و این از تفسیرهاى شگفت است که از او شنیده شده . ] [نهج البلاغه]

مرکز مکالمات

نویسنده:anahata::: سه شنبه 84/7/19::: ساعت 9:8 عصر

در کنار اعمالی چون کنترل مراکز، چاکراها مثل یک مرکز متناوب بین بدن فیزیکی و کالبد اختری عمل میکنند. برای مثال: در میان چاکراها انرژی ظریف ازبْعد بدن هاله ای یا کالبد اختری میتواند به بْعد انرژی فیزیکی تغییر جهت دهد. این عمل در بین یوگی هائی که خود را در زیر خاک مدفون ساخته اند دیده شده است.

یوگی ها برای آنکه بتوانند برای مدت طولانی در زیر خاک بمانند چاکرای ویشودهی را فعال می سازند و به ترتیب بر گرسنگی و تشنگی فائق می آیند وباتبدیل انرژی خالص در شکل آمریت (آمریت یاشراب روحانی ویا نکتار ماده بسیار ظریفی است که از بیندو چاکرا، چاکرای مستقر در انتهای فرق سر ترشح میکند وبر چاکرای ویشودهی میرود) ، قادر می گردند وجود خود را باقی نگاه دارند.

این امر معطوف است به تفکرات روحانی که انرژی فیزیکی می تواند در میان عمل کردن چاکرا ها به انرژی ظریف تبدیل شود یا به عکس. بنابراین به نظر می رسد چاکرا ها واسطه انتقال بین دو بعد هستند و به خوبی بین بدن و ذهن عمل می کنند. همچنان که چاکرا ها فعال و بیدار می شوند انسان نیز از اقلیم عالی وجود آگاه می شود وبا قدرت به نیروهای داخل این سطوح سود می رسا ند ودر برگشت، آن حالت را حفظ می کند و زندگی را به ابعاد پائین تر می کشا ند.



گرانتهی ها

نویسنده:anahata::: سه شنبه 84/7/19::: ساعت 9:6 عصر

در بدن فیزیکی سه مانع در راه بیداری چاکراها و متعاقب آن حرکت کندالینی به سمت بالا وجود دارد که "گرانتهی = عقده یا مانع" نامیده شده اند و عبارتند از برهما گراندهی، ویشنو گراندهی و رودرا گراندهی که اشاره به سطوح آگاهی، جائی که نیروی مایا، جهل و تصادمات اشیای مادی قدرتمند هستند، میباشند . برای بیداری چاکراها و صعود کندالینی

 

 بر پرتو جو لازم است که این موانع را متعادل کند وراه عبور کندالینی را هموار سازد.

 

عملکرد برا هما گراندهی در ناحیه مولادا هاراست و تصادمات لذت بخش، موضوعات مادی و افراط در خودپسندی یا جاه طلبی را در بر دارد و ضمناً گرفتار شدن درتماس های منفی سستی و جهل را مینمایاند. روشن شدن ویشنو گراندهی در چاکرای آناهاتا است. برخورد آن با یک سلسله از هیجانات، ارتباط با مردم و مشاهدات درونی است. همچنین با راجاس ارتباط دارد وبه سوی هیجان، بلند همتی وادعا تمایل دارد.

 

رودرا گراندهی در آجنا چاکرا عمل میکند، با سیدهی برخورد میکند و با هویت شخصی وتجارب فردی و حوادث روحی ارتباط دارد. در جهت پیشرفت روحی، هر کس باید حواس را به نفس هویت شخصی تسلیم کند و دوگانگی را تغییر دهد.



چاکرا کاشترام

نویسنده:anahata::: دوشنبه 84/7/18::: ساعت 2:54 عصر

در اکثر تمرینات ری کی و کندالینی یوگا، ما بر روی چاکراهائی که در ستون فقرات قرار دارند تمرکز می کنیم وخود را با این نقاط تطبیق می دهیم، اما بعضی ها هم برای آسان تر شدن کارشان بر روی کاشترام ها که در مسیر جلوی بدن قرار دارند تمرکز میکنند. در بسیاری از تمرینات از کاشترام ها استفاده می شود. کاشترام ها می توانند مانند چاکراها یک نقطه شلیک باشند. موقعی که ما روی آنها تمرکز میکنیم احساسی خلق میشود و از طریق سیستم اعصاب به مغز میرود.

مولادا هارا کاشترام ندارد. سایر چاکرا ها مانند سواد هیستانا، مانی پورا، آنا هاتا، ویشودهی و آجنا چاکرا یک نمونه المثنی وفیزیکی دارند که در جلوی بدن و موازی و هم سطح هر چاکرا قرار گرفته اند. کاشترام سواد هیستا نا در سطح لگن، استخوان عانهدر جلوی بدن وبالاتر از مجرای ادرار، مانی پورا در سطح ناف، آناهاتا کاشترام درقلب، ویشودهی کاشترام در جلوی غده تیروئید و آجنا در نقطه بین دو ابرو قرار گرفته اند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

کارلوس کاستاندا
پاسخ آقای ویلیام لی رند به بیانیه اسقف در موردریکی
گردش انرژی
سالروز در گذشت دکتر اسوئی
انرژی درمانی برای کسانی که ریکی کار نمی کنند.
تائوی سلامتی
سیستم انرژی پرانیکی وبدنهای لطیف (هاله تابان)
مقدمه ای برای پرانا
کیفیت تظاهرات عالی
بیدار کردن چاکراها
کشف نقطه تکامل
تکامل خود به خود
تکامل از طریق چاکرا ها
مبحث شناخت علائم رمزی چاکراها
درک چاکراها
[همه عناوین(23)][عناوین آرشیوشده]


[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

©template designed by: www.persianblog.com